Ο Goebbels Ζεί
Αντιλήφθηκα σήμερα, με καθυστέρηση, ότι κάποιο ιστολόγιο αναπαρήγαγε ένα άρθρο μου. Συγκεκριμένα, το άρθρο με τίτλο «ΠΑΣΟΚ - Εκλογές - Ανανέωση». Το ιστολόγιο αυτό επαγγέλεται το δήθεν ξεσκέπασμα της ‘απάτης’ ΠΑΣΟΚ. Όλα αυτά, την ίδια στιγμή που ξεσκεπάζεται ο κύριος Ρουσσόπουλος για τα κραυγαλέα και ασύστολα ψεύδη του σχετικά με τον αριθμό των πυρκαγιών αυτό το καλοκαίρι, αλλά ακόμα και μέσα σε μία ημέρα (όποιος επιθυμεί περισσότερα στοιχεία, ευχαρίστως να του υποδείξω τις πηγές). Που δεν είναι βέβαια, ούτε τα πρώτα, ούτε τα τελευταία.
Στο άρθρο μου αυτό, το πρώτο που έκανα ήταν να δηλώσω την προσωπική μου πολιτική ταυτότητα. Κάτι που το ιστολόγιο αυτό δεν κάνει, αποδεικνύοντας έτσι με σαφήνεια τη διαφορά πολιτικού ήθους ανάμεσά μας.
Επίσης, η αναδημοσίευση, παρά το ότι έγινε με αναφορά της πηγής, έγινε εν αγνοία μου. Αντιστοίχως εγώ πάντα ζητώ την προσωπική άδεια του συγγραφέα πριν αναδημοσιεύσω άρθρα, όπως μπορούν να βεβαιώσουν αρκετοί συνιστολόγοι. Ψιλά γράμματα θα μου πείτε. Ε, λοιπόν όχι. Η ‘για κάθε προσωπική ανάγκη’ χρήση των άρθρων μου, με απωθεί ως ιδέα. Τη θεωρώ χυδαία και προσβλητική.
Ακόμη, η χρήση προσωπικών μου απόψεων για να αποδειχθεί η ‘αλήθεια’ που προσπαθεί να εφεύρει ο συγκεκριμένος ιστολόγος, είναι λογικά άκυρη. Οι απόψεις μου είναι οι απόψεις μου και τίποτα περισσότερο. Δεν εκφράζουν a priori κανέναν άλλον, δεν αποτελούν θέσφατα, είναι απλά και μόνο, η γνώμη μου. Η εποικοδόμηση πάνω σ’ αυτήν και η υπονοούμενη γενίκευσή της δεν με οδηγούν παρά στο συμπέρασμα πώς όσα με ενοχλούν και στηλιτεύω για το χώρο μου, ωχριούν μπροστά στις πρακτικές άλλων.
Γι αυτό και δεν θα κάνω τη χάρη σε αυτό το ιστολόγιο να αναπαράξω τη διεύθυνσή του. Ούτε και θα επιτρέψω την ανάρτηση αυτής σε σχόλιο.
Όποιος πιστεύει ότι έχει ισχυρή άποψη, την γράφει, την υποστηρίζει, την διακινεί. Όποιος αντίθετα ζει μέσα στο απόλυτο κενό, ασχολείται μόνο με τις θέσεις των άλλων, καταλήγοντας έτσι στην πολιτική του μίσους, στην πολιτική του φθόνου, στην πολιτική της άρνησης. Οι άνθρωποι αυτοί έχουν μία και μοναδική θέση: ότι οι άλλοι δεν έχουν θέση, ή ότι υποκρίνονται πως έχουν θέση. Μέσα από το μίσος τους, μέσα από την άρνησή τους αυτή, δεν μπορεί, δεν θα μπορέσει ποτέ να γεννηθεί μιά κατάφαση, να ανδρωθεί μιά ελπίδα, να προκύψει αυτό στο οποίο ευθέως και σαφώς αναφέρομαι στο άρθρο μου και δεν είναι άλλο από την παραγωγή αξιόλογης συλλογικής νοημοσύνης (και κατόπιν, συλλογικής συμπεριφοράς). Μόνο εμπάθεια και διχασμός μπορεί να παραχθεί. Γι αυτό και το μόνο που του αξίζει, είναι η περιφρόνηση.
8 σχόλια:
Δεν μπορούσε φίλε Blogger
ο κ. Παπανδρεόυ να λειτουργεί με το πνεύμα ομοψυχίας και συλλογικότητας που εσύ χρησιμοποιείς στα κείμενά σου.
Με το διχαστικό λόγο και τα πυροτεχνήματα, συσπείρωσε ότι ήταν να συσπειρώσει. Ένα μικρό κομμάτι αναποφάσιστων ψηφοφόρων μένει, που δεν θέλει ούτε κορώνες, ούτε φανατισμούς.
Ο κόσμος έχει καταλάβει τα δυο κόμματα και οι τελευταίες εντυπώσεις που θα αφήσει κάθε κόμμα είναι ιδιαίτερα σημαντικές για την τελική επιλογή του καθενός.
Ο κ. Παπανδρεόυ ατυχώς εμμένει σε ένα ξύλινο λόγο διχασμού και μίσους που πέραν του ότι δεν έχει τα φόντα να τον παίξει σωστά, προσβάλλει τη νοημοσύνη και την μνήμη των σκεπτόμενων πολιτών.
Είναι η τελευταία φορά που αναρτώ σχόλιο άσχετο με το κείμενο το οποίο υποτίθεται σχολιάζει. Το έχω ξαναζήσει για λίγο αυτό το τροπάριο, παλιότερα στο diablog.
Ελάχιστοι τηρούν τους κανόνες ενός ευπρεπούς διαλόγου και μετά απορούμε όλοι μαζί γιατί είμαστε τόσο βαθιά στα σκατά.
Επί της ουσίας του σχολίου, εγώ αδυνατώ να διακρίνω 'μίσος' στον πολιτικό λόγο του κυρίου Παπανδρέου. Μπορεί να είμαι μύωψ. Αλλά όλο και περισσότερο διακρίνω 'μίσος' σε άρθρα και σχόλια. Ας καταλάβουν όλοι αυτοί οι τελευταίοι ότι έτσι η όποια κριτική τους, ακυρώνεται ΑΥΤΟΜΑΤΑ!
Θα ξεχάσουμε τα Ελληνικά από τις ασυναρτησίες που ακούμε αυτές τις μέρες. Ακούμε ότι η λέξη "μίσος" είναι συνώνυμη της λέξης "κριτική" (κατά τον παραπάνω σχολιαστή) ενώ κατά τον κύριο Καραμανλή η λέξη "συστράτευση" είναι συνώνυμη της λέξης "σιωπή". Με άλλα λόγια αυτό που επιδιώκει η κυβέρνηση με τη βοήθεια των διαδικτυακών απολογητών της είναι να πάμε σιωπηλοί στις κάλπες, με το μυαλό άδειο από απόψεις σαν βουδιστές μοναχοί σε κατάσταση περισυλλογής.
mike,
εγώ προσωπικά ανάρτησα όχι ως γκέμπελς την άποψή σου αλλά περισσότερο για να σου κάμω σύνδεση και διαφήμιση...ειλικρινά. Γιατί σε διαβάζω συνεχώς και θεωρώ την άποψή σου μέσα στο Πασόκ μετριοπαθή και όχι αυτό που συναντά κανείς εδώ στην Κρήτη με τους πράσινους εκδικητές.
Ειλικρινά δεν είδα ότι απαιτείς άδεια και το αναδημοσίευσα αντί να βάλω σε σύνδεση το Πασόκ προτίμησα για καλύτερα να βάλω τη δική σου. Τώρα μόλις πρόσεξα το άρθρο σου γιατί σε διαβάζω καθημερινά, αν και διαφωνώ με πάρα πολλές απόψεις σου.
Σου ζητώ συγνώμη και κάποια στιγμή σήμερα, αυτή τη στιγμή έχει πολύ δουλειά, θα κατεβάσω την άποψή σου....αφού δε θέλεις αναδημοσίευσή τους!
Αγαπητέ exastal,
γιατί βιάζεστε; αφού εγώ δεν αναφέρθηκα σ' εσάς. Είναι προφανές, γιατί μιλώ για άλλο άρθρο μου και όχι για αυτό που αναδημοσιεύσατε εσείς. Αν προσέχατε λίγο περισσότερο θα το είχατε δει. Εντέλει, εσείς δεν διατηρείτε hate blog. Κι εγώ διαφωνώ με απόψεις σας αλλά σε καμία περίπτωση δεν σας κατατάσω στην ίδια κατηγορία με το άλλο blog στο οποίο αναφέρομαι.
ok.....thanks.
μακάρι όλοι του Πασόκ
να ήταν σαν κι' εσένα.
Θα ήταν αλλιώς η Ελλάδα.
Τη σύνδεση στην έκαμα γιατί με διαβάζουν πολλοί Πασόκ από όλη την Κρήτη.
Έρχονται μετά στην καφετέριά μου και "τσακωνόμαστε"....και πραγματικά και τρόπος του λέγειν.
Και ήθελα να τους δείξω το δικό σου site ως κάτι ήπιο και διαφορετικό από αυτό που εκφράζουν εδώ οι φανατισμένοι Κρητικοί. Πάντως να ξέρεις ότι πάρα πολλοί Ρεθύμνιοι είναι πάρα πολύ τσατισμένοι με το Γιώργο, λόγω Νεονάκη και της στάσης του στις φωτιές. Θα έλεγα ότι ο κόσμος είναι το ίδιο τσατισμένος και με τη ΝΔ και με το Πασόκ!!!
> μακάρι όλοι του Πασόκ να ήταν σαν κι' εσένα.
1. μακάρι περισσότεροι -όλων των κομμάτων- να ήταν σαν τον μιχάλη
2. στα 2,5 χρόνια που ασχολούμαι με τον χώρο, έχω γνωρίσει αρκετά παιδιά που είναι -ή θέλουν να είναι- σαν τον μιχάλη
ο γκέμπελς πράγματι ζει, σε όλους τους χώρους ... ζούμε κι εμείς όμως :-)
Δημοσίευση σχολίου